У світовій павутині звернули увагу на те, що кожна нація специфічна в тому числі і на переговорах. Патріоти України посилаючись на Нескучные новости пропонують дізнатися якими є особливості наших вітчизняних переговірників.
Зустрічають по одягу
У людини є всього кілька секунд, щоб про неї склали першу уявлення. Причому 55% уваги привертає саме мова тіла: як людина стоїть, як тримає руки. За 30 секунд образ формується повністю, і далі ставлення співрозмовника куди складніше змінити. Тому бізнесмену важливо ретельно продумувати свою поведінку і зовнішній вигляд. Його вміння захопити ідеєю буде оцінюватися пізніше.
Згідно з моїми спостереженнями український діловий дрес-код дещо відрізняється від європейського. Бізнесмени старшого віку залишаються більш консервативними, ніж їхні іноземні партнери. Ми все ще продовжуємо ходити в строгих костюмах і наводимо занадто багато лиску перед зустріччю. Ця особливість впадає в очі, а іноді навіть виглядає комічно.
Про що говорять українці
Як показує практика, важливо не тільки познайомитися, але й постаратися відразу ж стати добрими друзями з нашими співвітчизниками, обговоривши з ним особисті або громадські теми. Причина тому - традиція наших співвітчизників вести бізнес з друзями або хорошими знайомими.
Відверто кажучи, ці факти нікого не дивують. Ще в 2016 році The Economist випустив рейтинг "Всесвітнього кумівства", де Україна посіла 5 місце. Але важливо розрізняти якісний нетворкінг, коли засновникам стартапів доводиться шукати теплі контакти на ринку, щоб залучити перших покупців, і бажання працювати тільки з близькими. За моїми спостереженнями, перших стає більше.
Прихильники загальних тем
Українці більш чутливі до обговорення національних тем, чим представники інших країн. Особливо гостро останнім часом стало питання спілкування російською мовою і згадки неоднозначних фактів з історії держави. І це правда: тепер все частіше іноземні бізнесмени наймають для переговорів перекладачів зі знанням української мови, тим самим висловлюючи свою повагу до українців. Причина тому - зародження національної гордості й самоідентифікації в суспільстві. Українці починають пишатися своїм походженням, і це не може не радувати. Якщо ще кілька років тому наші співвітчизники ототожнювали себе з вихідцями з Радянського Союзу, зараз ситуація кардинально змінилася.
Гендерні стереотипи
Серед представників українського бізнесу, як і раніше все ще мало жінок на керівних посадах. Якщо в усьому світі гендерне питання прагне до рівності, у нас його рішення рухається повільно. Проте в Україні все частіше проводяться бізнес-заходи, присвячені жінкам на керівних посадах. Крім того, якщо на зустрічі присутня жінка, українські чоловіки завжди поводяться галантно. Однак, щоб довести свій професіоналізм, жінці в Україні доводиться докласти набагато більше зусиль, і нерідко її зарплата при цьому залишається нижче, хоча ця тенденція простежується сьогодні в усьому світі.
Наше завдання - боротися з усіма стереотипами, які закріпилися за образом українця з радянських і пострадянських часів. Тільки разом своїм прикладом ми можемо довести, що Україна - це Європа. Наш менталітет, звичайно, відрізняється від інших країн, але абсолютно вписується в загальноприйняті норми етикету.
"Мене вражає, як багато дорослих українців починають вживати дитячу лексику, реагуючи на небажання Польщі бути втягнутою у війну", - пише у своєму блозі Сергій Фурса, передають Патріоти України, і продовжує:. "Абсолютно природне небажання. Яке розум...
З моменту легалізації грального бізнесу на український ринок азартних розваг час від часу виходять нові компанії. Наразі перелік на сайті КРАІЛ вже налічує 17 закладів з чинними ліцензіями. Серед них – Казино UA та інші нові бренди. Деякі з них і раніш...