Та невже? НАСА нарешті може визнати існування іншопланетян (відео)

Хакери групи Anonymous опублікували заяву, в якій говориться, що аерокосмічне управління NASA може готуватися до оприлюднення фактів існування позаземного життя.

Иллюстрация з відкритого джерелаПро це з посиланням на квітневу промову професора Томаса Зурбачена в Комітеті США з науки, космосу і технологіям пише сайт наукових новин ScienceAlert, передають Патріоти України.

"Беручи до уваги все різні види діяльності і місії, які шукають докази наявності позаземного життя, ми знаходимося на порозі одного з найбільш безпрецедентних відкриттів в історії", - сказав професор.

Хакери кажуть, що в ході доповіді вчений заявив, що "потрібно розкрити інформацію про інопланетян, так як це неминуче".

Також вони переконані, що виходячи з обсягів фінансування нових ініціатив NASA, "політики щось приховують".

Редакція сайту, однак, пише, що "екстраординарні заяви вимагають екстраординарних доказів", а хакери не надають жодних нових доказів в своїй заяві. Їх виступ може бути пов'язаним тільки з повідомленням NASA про відкриття ще 219 планет за межами Сонячної системи, 10 з яких схожі на Землю і можуть мати умови для зародження життя.

"Anonymous на вірному шляху: NASA ближче, ніж будь-коли раніше, до отримання інструментів для знаходження позаземного життя... Але, на жаль, це зовсім не означає, що такі докази вже існують або що ми зможемо їх знайти за час наших життів ", - резюмують журналісти.

Окупанти почали масово захищати критично важливі об’єкти антидроновими сітками та решітками. У Forbes оцінили ефективність таких заходів від ударів з повітря